Népszerű bejegyzések

2009. november 8., vasárnap

Nem madaras: szerdai lazulás

2009.11.05.

Szerda. Szokták mondani hogy a történelem ismétli önmagát. Tényleg ismétli. Most nem az értékek elhagyására gondolok, hanem a nőnek öltözésre. Az igen erősre sikeredett pénteki buli után szerdán már kicsit lájtosabbra vettük a figurát, de vannak közös vonások a pénteki bulival. A vasárnapi fogadkozós nap után a hétfőt az elhagyott értékek pótlásával töltöttem. Este kiderült, hogy szerdán transzszexuál partit rendeznek az egyik kis tucatklubban. Szokták mondani, hogy okos ember más hibájából tanul, de arról nem szól a fáma, hogy ki tanul a saját hibájából. Hát én nem. Biztos, ami biztos alapon Zsuzsival leugrottunk megnézni ezt a bulit, aztán amikor láttuk, hogy vannak beöltözött emberek, fogadkozás ide vagy oda, hazajöttünk és beöltöztünk mi is. Zsuzsinak a saját melósruhája és az én ruhatáram állt a rendelkezésére, és végül is igazi lakótelepi suttyóprolireppernek sikerült beöltöznie. Felmerül a kérdés, hogyha ő az én ruháimban lakótelepi suttyóprolireppernek néz ki, akkor vajon én hogy nézek ki azokban. Az én felszerelésem kicsit hiányos volt, mivel legutóbb a paróka meg a szoknya elmaradt, de azért még így is a vad kategóriába tartozott, simán kinéztem egy olyan tizenhat éves plázacicának rövid hajjal. Ha már kiadtam ezért a göncért egy eurót, nehogy már csak egyszer vegyem fel! Persze, hogy ki tudjuk vitelezni a dolgot, levertünk néhány vébékát húzóra, aztán megindultunk. Így, hogy végre beengedtek minket, tök jól éreztük magunkat. Nem csináltunk semmi gázosat, kivéve hogy mindenkit leputáztam, meg minden csajnak mondtam hogy az én didkóim sokkal jobbak mint az övéik, és ha nem hiszik, akkor teszteljük le egymásét (amúgy kiderült, hogy nem ez a legjobb csajozósduma). Ez szerintem annyira nem gáz. És ami a legjobb, hogy nem hagytam el semmimet! Mondjuk mivel szerdáig még csak a mobilomat sikerült hiánypótolni, ezért nem is nagyon volt mit elveszteni.

Viszont a lakótársaim már tényleg kezdik azt hinni, hogy van valami kis defekt a beállítottságommal kapcsolatban és már a suliban is néhány lány úgy hív, hogy bitch. Ezt azért majd nehéz lesz levakarni magamról, lehet jobb lenne új barátokat keresni. Najó, csak vicceltem.