Népszerű bejegyzések

2009. október 6., kedd

Első hónapom Valenciában - 1.rész

2009.09.14.

Már vagy kábé öt napja vagyok spanyolban. Madridba érkeztem, ahol egyet aludtam, utána Valenciába jöttem a gyorsvonattal. Ez tényleg gyorsvonat, kétszázzal csapatta az út nagyrészén. Kiemelném, hogy harmadik fajom Spanyolországra a túzok volt, persze kétszázzal húzott el mellettünk. Valenciában várt rám Betti aki a Gödöllőről érkezett sorstársam. Együtt mentünk a hostelba, majd a napot a strandolásnak és sörözésnek szenteltük. Este persze kezdtük a lakáskeresést.

Lakást viszonylag könnyen találtam, illetve mondhatni viszonylag könnyen talált rám a lakás, mivel a hostelben akadtam össze Stefanoval, az olasz sráccal, aki mondta, hogy pont van náluk még hely. Megnéztem, és kiderült, hogy fullos a kégli, úgyhogy egyből be is jelentkeztem. Most itt lakok egy mexikóival (Alan), egy törökkel (Alper), egy lengyellel (Griegiorz) (nemtom hogy kellene ejteni a nevét) és egy olasszal (Stefano). A kecó nagyon zsír, van egy hatalmas teraszunk is. A nyelv a spanyol és az angol egy sajátos keveréke.

Ja, amúgy azért írok most mer ma volt az első iskolanapom. Nem gondoltam volna, hogy az első itteni iskolanapomon másnapos leszek, de végül is így alakult. Tegnap este hajnal négyig beszélgettünk, közben a fenekére vertünk két jó nagy üveg vodkának. Ez elég rossz előjele annak, hogy valójában mivel is fog telni a következő pár hónap. Sebaj. A suli is zsír. Összvissz tíz percnyi tanórám volt. Utána három óra ücsörgés jött a parkban de nem a másnap miatt, hanem mert otthon hagytam a lakáskulcsot és kizártam magam. Ja amúgy még mielőtt leesett volna, hogy kizártam magam, vettem a boltban egy csomó kaját beleértve valami csevapcsicsafélét is (ez olyan darálthúsból félkész fasírtféle kolbászalakban műbél nélkül néhány együtt). Persze az nem esett le, hogyha a kétliteres olcsó tonikot ráküldöm a csevapcsicsaféleségre, akkor az kiszabadul. Pedig kiszabadult. A három óra parkban ücsörgés közben persze visszatranszformálódott darálthúsalakba és valami levet is eresztett, de mivel még nem pimpósodott meg és el sem mászott, hazaérkezés után próbáltam visszaadni eredeti kolbászkaformáját, ami inkább amorf padlizsánbabgolyócskákra sikeredett, majd megsütöttem és megettem.

Időközben kétnapja ideköltözött egy lengyel luvnya is. Banyek, két hete keres lakást, megnézett saját bevallása szerint ötvenet, de nem találta még meg az igazit. Most épp azt fejtegeti nekem, hogy a legutóbbival mi a baja. Asszem azt magyarázza, hogy azért nem megy oda, mert rossz helyre néz az ablak.