Népszerű bejegyzések

2009. október 10., szombat

Nem madaras! Csak egy újabb csütörtök éjszaka

2009.10.09.

Legutóbbi bejegyzésem óta is sok víz lefolyt a Dunán. A héten vendégül látunk néhány lengyel srácot, aminek az a következménye, hogy rengeteget járunk bulizni. Tegnap csütörtök volt és a héten harmadszor mentem éjszakázni. Egyenként nem írok minden egyes buliról, mert unalmas lenne, meg kedvem sincs leírni. Legyen elég annyi, hogy mostantól a következő csütörtökig antialkoholista és antibulis hetet tartok, napi két sör a max fogyasztható mennyiség.

Az eheti Botellon még sokkal durvább volt, mint a múltkori. Besza, behú, olyan volt! (Kiss Ádám után szabadon). Még több ember volt, sokkal több. Ez azt jelenti, hogy sokkal több jónő is. Egyszerűen képtelenség volt valakit megtalálni, ha elvesztél. Ráadásul olyan dolgok történtek és olyan dolgokat láttam, amiket kis e-klubos korom óta nem nagyon vagy még akkor sem. Ezeket inkább nem írnám le, mert a végén bejelentett támadówebhely lesz a blogspot. Azért azt a történetet leírom, hogy sikerült majdnem összejönnöm egy lengyel csajjal. Szóval. Összefutottam egy lengyel lánnyal. Mondtam neki hogy jöjjön velem, mert tudom hol vannak a barátai. (Azért ez jó csajozós duma, nem?) Az igazság az, hogy tényleg tudtam, és csak a segítőszándék vezérelt. Épp verekedtük át magunkat a tömegen, amikor a semmiből elénk toppant két spanyol bula. Nem voltak szomjasak. Megkérdezték járunk-e. Poénból naivan a lengyel lány nem-jével ellentétben én igent mondtam. Akkor mondták, hogy akkor kapjam le. Ekkor a lengyel lány poénból naivan azt mondta hogy rendben, de csak ha ők is (a két helyi csaj). Olyan simán lekapta az egyik a másikat, mint a tizennégyéves atomrészeg barátnők egymást régen a kis e-klubban. Nem volt semmi, de az üzlet az üzlet, kénytelenek voltunk mi is. Aztán a nemzetközi kapcsolatépítés jegyében a lányok még ránk sóztak két deci viszkit. Ezt nevezem én vendégszeretetnek! Az est további része innentől kezdve kezdett érdekessé válni, mivel úgy döntöttünk végül is, hogy nem megyünk vissza a többiekhez, hanem végsősoron fiatalok vagyunk meg minden, szóval ha már így alakult akkor mér'ne? Aztán kezdtek felforrósodni a dolgok, amikor rájött, hogy otthon várja valaki és mégse jó ez így. Na mindegy, nem lehet minden kindertojásban teknősbéka.

Egy apró tanulságot azért levontam a tegnapi buliból: részeg emberre sose bízz alkoholt, mert vagy megissza, vagy ha már nem tudja, akkor elhagyja.