Népszerű bejegyzések

2010. január 31., vasárnap

Nem madaras: hétfő, szokásos menetrend

2010.01.25

Előző este átugrottam néhány lengyel lányhoz képeket nézegetni. Ez most jól hangzott. Amikor két lány estére áthív 'képeket nézegetni' akkor sokmindenre lehetne gondolni, de most tényleg csak képnézegetés volt meg beszélgetés, de az is sokáig tartott. Egy késői kelés és egy spanyolt tanulós napközben után valahogy leszenvedtem magam a boltba feltölteni a készleteimet és utána indult is az este. Begyűjtöttük a hétfői ingyenpaellát, azt jöttünk ide a lakásba kicsit iszogatni, aztán húztunk a hétfői törzskocsmánkba. Jobban tömve volt mint a Morrions koktélakciókor. Kicsit meglepett, hogy amikor a digók meghívtak piára azt végül is nekem kellett fizetni az egész társaságnak, amivel hazavágtam a költségvetésem, de a magyar brigád kisegített. Közepesen bemákoltunk, aztán mentünk a hétfői törzsdiszkónkba. Az is tele volt. Kicsit visszaéltem a helyzeti előnyömmel. Már előre elhatároztam, hogy most este bármit csinálhatok, másnap a kínos magyarázkodások helyett elég lesz majd annyit mondanom, hogy, bocsi, szülinapom volt. Így is lett. Az megvan, hogy rámásztam a szobatársam csajára, de szerintem az nemcsak az én hibám volt, a csaj jött oda. Na ennek a szobatársam nem igazán örült, de meg tudtuk dumálni a dolgot. Aztán megint annál a török lánynál próbálkoztam, akinél néha szoktam. Mindig meg szoktam bánni a buli végére, másnap meg főleg. Először is megbántam, meg másodszor is, meg most is. Na mindegy. Nem lesz ez így jó. Főleg úgy nem, hogy a törökök egyszer egy sör elfogyasztása miatt majdnem kinyírtak anno, szóval nem szeretném megtapasztalni mit csinálna apuci vagy a bratyó, ha a csaj ráunna arra, hogy szórakozom vele.