Népszerű bejegyzések

2010. augusztus 3., kedd

kek ing

2010.07.27.
A szombati erosre sikeredett csapatepites utan szerdaig birtuk ki rumba nelkul. Errefele rumbanak hivjak a bulit. Paran megittunk par sort, aztan celbavettuk az egyik pizzeriat, ami este rockdiszkokent uzemel. Mar irtam, hogy itt olcso a szesz. Ez igaz a szorakozohelyekre is. Meg a diszkokbon is olyan 200-400 forintnyi helyi penzert osztjak a cuba libre-t, igy nem kell az elnok fianak lenni ahhoz, hogy elereszd a hajad. Neki is lattunk a dolgnak. A 187 centis magassagommal (itteni atlag olyan 165) es a kek szemeimmel viszonylag nehez letagadni, hogy kulfoldi vagyok, de nem is baj, hatha az itteni sunaknak ez az egzotikus.
Nemtom, hogy szerdankent a massag napja van-e itt Meridaban, vagz csak a kek ingemnek koszonhettem, de ket csavo is nagyon meg akart ismerni. Nem hiszem, hogy alapbol ennyire meleg lenne az itteni vendegszeretet. Amikor a masodik csavo italmeghivasat visszautasitottam, akkor megkerdezte, hogy van-e kedvem csinalni "valamit". Azt mikor mondtam neki, hogy nem zsanerem a nyelestojas, hirtelen elutasitova valt. (vegre tenyleg hasznat vettem a spanyoltudasomnak:-). Persze az egzotikus helyi holgyek nem kerdeztek meg, hogy akarok-e csinalni "valamit". Ilyen az en formam. Egy dolgot azert megtanultam ezen az esten. Ha Meridaban jarsz, es fiukent inkabb a lanyokat csipazod, akkor kek inget ne vegyel fel a szerdai bulikba.
A csutortoki koktelbaros este utan penteken majdnem mindenki egyutt ment bulizni. Meg az itteni szervezetunk fonokei is. Felemelo es a helyi eleterzest nyomatekosito mozzanat volt, amikor a diszkoban vasarolt literes rumot az elnokur merte nekunk vizespharba.