Népszerű bejegyzések

2010. augusztus 4., szerda

Madaras

Na ez egy szomoru tema. Ugyanis meg kiutazasom elott megfogadtam, hogy kizarolag a szabadnapokon madaraszom, abbol pedig nincs tul sok. EU bacsi nem masfel honap madaraszasert csengette ki az ittletemet, hanem hogy valami ertelmeset is letegyek az asztalra. Az itt toltott eddigi ket het alatt bo ket nap jutott a madarakra ñs heti egynel nem is nagyon fog tobb jutni ezutan sem. Viszont ezalatt a ket nap alatt tobb, mint 50 uj fajt sikerult leszerkeszteni, koztuk egesz jo fajokkal (crested quetzal, chestnut-headed antpitta 4 m-rol ot percig, merida sunangel, stb) igy mar 90 koruli uj fajnal jarok (negyvenet a strandon es a kertben szedtem ossze). A ket madaras napbol amasodikat emelnem ki, amit a hires Humboldt trailen toltottem az Andokban. Meg ugy is, hogy ketszer kellett taxiznom es egyszer tavolsagi buszoznom, nagyjabol egy ezresert jutottam a szallasunktol kozvetlen az osveny elejehez. Aztan doltek a fajok. Meg kell jegyeznem, hogy ez a tropusi madaraszat orulet. Izomlazam lett a sok tavcsovezestol es meg igy is rengeteg madarat engedtem el meghatarozatlanul.
Kepeket majd teszek fel, habar nincs tul sok ertekelheto fotom, mivel a kezitavcsobe fotozast nyomom, amivel max bizonyito-ereju fotokat sikerult csinalni.guan
itt is vannak olyan madarak, amik nem vágják le, hogy a fiókájuk háromszor akkora, mint ők maguk